luni, 7 februarie 2011

Refuz refuzul dumneavoastră

Eşti student sau şomer şi te-ai săturat să tot fii refuzat de angajatori? Trimite-le o scrisoare de refuz al refuzului, după modelul următor :


                 Stimată Doamnă/Stimate Domn,

      Vă mulţumesc pentru scrisoarea dumneavoastră din data de 25 ianuarie 2010, însă îmi pare rău să vă informez că eu nu pot să accept refuzul dumneavoastră de a mă angaja.
      În ultima vreme am avut un noroc extraordinar în a primi foarte multe refuzuri de angajare, astfel încât am ajuns în situaţia de a nu mai putea accepta nicio respingere. În ciuda faptului că firma dumneavostră are renumele de a fi extrem de exigentă în selecţia angajaţilor, trebuie să vă anunţ cu regret că refuzul nu corespunde nevoilor mele actuale.
      Drept urmare, am să ma prezint la serviciu luni, 14 februarie, la ora 7.00. În legătură cu salariul şi biroul pe care îl voi avea la dispoziţie, mă aştept ca acestea să fie pe măsura renumelui companiei dumneavoastră.
 


      Al dumneavoastră proaspăt angajat,
             Radu Gălăţeanu.




3 comentarii:

BaiatulCuPizza spunea...

Posibil sa mearga, daca angajatorul te vede mai al dracu' poate o sa te vrea in companie, ca doar are nevoie de oameni motivati si care au initiativa.

Costy Postolache spunea...

Daca acest articol este scris de tine, esti bun si te felicit pentru creativitate si spontaneitate.

Radu Radu spunea...

@Costy : Mulţumesc, dar trebuie să recunosc că acest articol nu este 100% original...asta deoarece modelul de scrisoare este preluat dintr-o cărticică de bancuri, numită "Cele mai bune bancuri cu şi despre români la serviciu".