vineri, 14 ianuarie 2011

Mi se rupe

Tu cât timp pierzi zilnic la facultate?

Privind anul 2010 în retrospectivă mi-am dat seama că am realizat o "performanţă" greu de egalat. Din cauza ignoranţei care a pus stăpânire pe mine, am reuşit ca de la începerea anului universitar şi până acum  să nu mă duc decât o singură dată la 3 dintre cursuri : CD (Circuite Digitale) , DE ( Dispozitive electronice) , PSI (Probabilităţi şi statistică în inginerie). Da, mi-a fost o lene totală si nu am adunat decât o prezenţă la fiecare din aceste cursuri....Pfffff.... Încă un  record e  faptul că la alte 2 cursuri (care erau o dată la doua săptămâni ) nu am ajuns deloc, că tare nasol mai erau puse în orar(cine mai are chef de cursuri după sport ? ).... Legat de absenţe : " This is madness!!!! " ar zice unii...dar eu spun "Sunt cursurile pe net, în format .pdf sau .doc ",pentru ce să mă mai duc???
Trebuie totuşi să mă laud că am ajuns la toate seminariile şi la toate laboratoarele. :)

Şi de luni începe presesiunea...brrrrrr...Dar până atunci, poate mă luminează cineva şi pe mine: De ce le place fetelor să meargă la cursuri? Ele sunt imune la plictiseală?

Niciun comentariu: